BLOGUL S-A MUTAT PE ADRESA CULUMEAINSPATE.RO



În viață e ca și în natură: o mulțime de elemente, dar dacă știi să le potrivești, vei avea întotdeauna un tablou de excepție.

Cu lumea in spate

Cu lumea in spate

Saturday 8 December 2012

Ca de început

De prea multă vreme mă gândesc cum să fac să mă reapuc de o veche pasiune a mea, și anume scrisul. Și de prea mult gândit, în sfârșit am click-uit butonul ”create blog”, că tot e la modă să te exprimi liber. Și ca să fie și mai interesant, mă mai gândeam eu așa, o să fac o combinație între scris și o altă plăcere veche și bine înrădăcinată : natura (muntele, sporturile extreme, călătoritul).

Am multe lucruri de împărtășit, și am cam prea multe hobby-uri. Ceea ce nu e neapărat rău, doar că nu am suficient timp să le practic pe toate. Așa că voi încerca în acest locșor grandios oferit de marele Internet să-mi organizez spațiul și experiențele referitoare la domenii precum : sportul extrem, dansuri, chitară și nu în ultimul rând cam tot ce ține de un iubitor de natură, inspirat de aceasta în toate activitățile, dorințele, visurile și planurile mai mult sau mai puțin mărețe.

Dar pentru că nu mă mulțumesc niciodată cu puțin, voi povesti și despre experiențele de zi cu zi, oamenii frumoși (sau nu întotdeauna) cu care ne întâlnim, opțiunile care ni se oferă la tot pasul, alegerile pe care le putem face în funcție de ceea ce găsim în calea noastră.Voi fi sinceră și merg pe ideea că fiecare om are dreptul la părerea proprie și personală.

My motto : ”Feel free to dream!”





No comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment